VI HAR SOLEN I ÖGONEN OCH SPILLD MJÖLK ÖVERALLT

okej det jag behöver nu är en varm sol så man nästan kan gå naken ute. och svettas. sen vill jag också ha en strand eller pool med varmt varmt vatten. och ingen JÄVLA SKOLA!
peter du kan ju ta med mig? jag kan laga frukost åt dig så du inte behöver leva på muffins sen kan jag tvätta, städa och allt som behövs göras TA BARA MED MIG! seriöst påsk?

USAAAAAAA

idag har jag vart hemma och sovit för jag orkade inte fara till skolan.

Vi är lördagens änglar som virvlar i stan
Vi är dom som du hatar en söndag på dan
Vi är dom som kan skratta åt allt som är svart
vi är dom som har hjärtan av ädel titan

Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå
Vi är dom som kan skratta åt allt med varann
vi är dom som kan gråta när ingen ser på


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM OCH HÄLSA PÅ I PÅSK!



vi kan shoppa och fara på disneyland! ÅHHHH.

2009-03-24 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0