-

igår hade vi konditionstest, nationella i engelska och båda gick asdåligt. men nu är det gjort och det var fint väder. jag brände mig i ansiktet, woho, lite färg! efter konditionstestet spelade vi  årets första brännbollsmatch (för mig iaf).
sedan åts dom första jordgubbarna ute på kajen! =D
tillbringade en del av kvällen som barnvakt med wiispelande och film! när jag kom hem så satt mattias på gräsmattan och väntade, så vi + linda for iväg och mötte de andra, och det var rätt så trevligt, förutom att det var kallt som fan och det regnade när vi skulle hem.
sen så äger dr. bombay

och björn gustafsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj skoj.. Björn gustavsson är typ sveriges mest överskattande komiker...



Jag vill ha choklad kakor... kan du baka och ge mig, så jag får dem ikväll?

2009-05-09 @ 19:57:17
Postat av: Lovisa

Haha jag åt mina första jordgubbar för flera veckor sedan,i Egypten.

Skoj med brännboll, vem vann?

2009-05-10 @ 08:14:09
Postat av: Peter

kanonkul!



jag blev sugen på jordgubbar :(

2009-05-11 @ 03:37:42
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha söt björn gusstavsson xP



Jordgubbar is the shit ^^

2009-05-11 @ 13:22:03
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0