ATT FÅNGA EN FJÄRIL

just nu sitter jag på skolan. kom hit ungefär 07.40 och jag börjar 08.30, weeeey. anledningen till det är att jag har vart hemma igår, så jag fick åka med bussen från bjenberg. och ni vet hur man känner sig när man har sovit för lite, klivit upp sex och sen ska gå en bit? inte så jättekul. jag fick springa som en tok istället för att gå. på en åker. hoppa över diken. en buss som stod på vägen med människor i, som säkerligen tittade roat på mig. åh, vilken morgon, jag älskar livet.

men man ska se allt från den ljusa sidan (dock inte det jag berättade nyss)
snart är det sommarlov! nu kan man räkna dagarna och inte veckor!
men det är nationella i fysik imorgon. åh, jag älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0