FARVÄL JUPITER

idag har jag och några av mina syskon åkt till farmor och farfar och hälsat på. vi fick låna våran grannes bil. han är rätt så snäll, för vem lånar ut sin nya bil frivilligt till en 18 åring? han tydligen. iallafall så är bilen asnice. och min nya idol är farfar. han är så smart och så världsvan. dessutom är han extremt rolig. jag ska bli som han

och sen har jag också gjort klart mitt trädgårsland. jag har planterat lite olika grönsaker som jag tänkte peter skulle leva på när han kommer hem från usa. hoppas bara dom överlever. grönsakerna alltså.

något som är lite dåligt är att jag börjar få ont i mitt öra. det kanske bara är för att det har blåst ute. hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad duktig du är! :O

Hoppas jag också får lite grönsaker... om jag är snäll eller? (A)

2009-05-17 @ 02:30:45
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Peter

nej bara jag får grönsakerna för jag är tjock :D

2009-05-17 @ 23:20:15
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0