I HEARD OF A GIRL, SHE WAS ALONE EVERY SINGLE DAY

idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk. eller jag har mest hemma för att bli friskare tills imorgon då vi har 5 timmars NP i matte C. och nu hinner jag förhoppningsvis plugga lite mer också.
och jag funderar på om jag har feber men jag vet inte. sitter i tshirt, men svettas som fan. vet inte om det är varmt i lägenheten eller om jag verkligen har feber för jag har varken en termometer för att kolla kroppstemperaturen eller en för rum.
och jag håller på att hosta upp mina lungor, någon som kan komma över med lite hostmedicin, halstabletter och....jordgubbar?

Kommentarer
Postat av: Johannes

Na jag orkar inte.. du bor långt bort och jag vill inte dela med mig :P



ha så kul med fem timmar matte!! XD

2009-05-14 @ 13:50:27
Postat av: Peter

Svar; Jag skulle få en avskedspresent ju?!



jaa hurra! tagga matte c!...



hoppas du har det kul!

2009-05-14 @ 14:44:20
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag ska ge dig jordgubbar! :D

För jag är snäll och oegoistisk!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-05-14 @ 23:11:43
URL: http://thebang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0