NEXT: ALVEDON x543856

idag har jag gjort massa bra saker, typ som städat och sånt. fast inte i lägenheten. men jag har, istället för att slänga dom halvgamla bananerna, gjort en banankaka! det är ju rätt så hemmafruaktigt. för det är vad jag planerar att bli, en hemmafru som lever i lyx. jag har planerat alltihop
1. jag gifter mig med en rik man
2. jag blir en hemmafru som får precis vad hon vill ha eftersom hon är en sån duktig hemmafru
3. när jag har allt jag vill ha så tar jag ut skilsmässa och får ut ungefär hälften av hans förmögenhet
4. jag lever i lyx utan den där mannen


åh, jag kan inte bärga mig!
annars då. jo jag har vart med linda och vi har suttit vid älven och filosoferat om framtiden i solen. mkt nice måste jag säga. när vi blev less på framtiden så gick vi hem till mig och såg desperate housewives (tror jag vet vart min inspiration kommer ifrån) med jordgubbar doppade i smält choklad. jordgubbar är min nya drog.

och snart har jag pengar till mina skor, åhhhh. (detta är vad jag ska ha min rika man till, då slipper jag vänta på att pengarna ska komma till mig)
och vill ni veta en äcklig sak? jag har inte duschat sen torsdag morgon.... så, det är dags nu
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha jo jag kan se var insperationen kom ifrån ^^

2009-05-18 @ 18:01:34
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Peter

bra plan! undrar hur jag ska göra jag som är bi? :o

2009-05-18 @ 23:27:59
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0