SOLEN I ÖGONEN

den här dagen har ändå vart ganska bra! efter skolan for jag och sandra och städade som vanligt på röbäck. det gick superfort och jag hittade två badande barbies i emmas potta.


det var asfint och jag skrattade ett bra tag.
sedan skulle vi till mariehem och dela ut reklam åt restaurangen, och just när vi kom ut från röbäck så hoppade min kedja och vi ba, tjoho vi älskar livet. men vi mekade ett tag och fick till det ;)
men egentligen kom vi inte till mariehem för vi delade ut allt innan, hehe.
och sedaaaan! då for jag till Linda. hon fyller 18 idag så hon hade bjudit över mig. hon bjöd på cigariller, cigarr och likör (om du läser det där mamma så har du glömt det nu). och sedan såklart en jättegod tårta som hennes mamma hade bakat! :)


och nu blir det pluggishpluggish hela natten typ. älskade fysikprov imorgon

Update: JAG KLARADE MATTE C!!!!! LIVET ÄR EN FEST

Kommentarer
Postat av: Peter

Livet är parteeeey!



ändå snygg tårta :D

2009-05-30 @ 17:49:21
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

Smaskens med Likör :D



Men cigarr var väll att ta i ? :p

2009-06-01 @ 21:23:10
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0