THE FIRST DAY OF MY LIFE

(rubriken är egentligen mattias)

kulturnatta var ju i helgen och det var rätt så nice, såg bara några kompisar som spelade på eftermiddagen, och sedan var det inget speciellt jag såg. men det var trevligttrevligt! denna gång slog vi inte rekord med att sova många i lägenheten, rekordet är 9 pers, och då är det en etta, med 2 sängar, 1 soffa och 1 madrass. det tycker jag va bra gjort.
idag så har jag inte gjort så mycket. i eftermiddags så kom mamma och anna så vi + sandra for ut och åt middag och sedan bio. vi såg män som hatar kvinnor och den var verkligen jättebra! jag ser framemot att läsa boken, har alla tre som ligger och väntar på mig.

förövrigt så kommer jag få magsår av den här veckan. TJOHO. tur vi snart har sommarlov snart då jag kan repa mig.
nu ska jag sova och tagga skola asmkt

Kommentarer
Postat av: Peter

Ja ni kommer ha en vidrig vecka! :o



Miss yoouuuu!

2009-05-25 @ 16:08:35
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

Bara nästan!

2009-05-26 @ 19:27:13
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0