WELL THEY GOT BEATEN UP AND THROWN IN JAIL

Idag är det kortdag! jag slutar 13.20, endast en lektion kvar....matte... men sen ska jag ut i det härliga vädret och cykla till röbäck för att städa och bli richbitch.
sen måste jag komma på en film att se till på tisdag för att analysera.. funderar på någon skräckis som jag sett några gånger, men vet ej vilken.

förövrigt kommer maj månad att bli ett helvete
v. 20
må: Nationella muntliga i engelska
tis: Friskvårdskostgrejs på 4 sidor in (ej börjat), biologifrågor (börjat lite)
ons: -
tors: -
fre: Nationella ma C (BÖG), filmanalys (inte börjat, men det går nog fort)

v. 21
ons: kemiprov, sen förmodligen biologiprov tis leler ons
tors: LEDIG
fre: LEDIG

v. 22
ons: omprov kemi
tors: nationella muntliga i svenska
fre: nationella i fysik (gaygaygaygayg), friskvårdsprov

men efter dessa veckor så är det INGET och jag slipper äckelfysik och kemi för resten av mitt liv. och svenska och engelska också. jag vill ha sommar NU


Kommentarer
Postat av: Natalie

Life is a biatch, men jag gillar bilden ! :D

Frihetskänsla__! :D

2009-05-07 @ 12:34:05
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Linda

bilden var jävligt frän xD snart sommar nu!

2009-05-07 @ 19:45:35
URL: http://automatickid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0