YOU DON'T KNOW ME, BUT... I KNOW YOU... I WANNA PLAY A GAME

Idag har jag vart bra. klev upp och for till skolan även fast jag funderade på att bara ligga kvar och sova. det var verkligen nära att jag skulle göra det. sen var jag nervös hela dagen för att vi skulle ha nationella i engelska, MUNTLIGT. och ni som kännner mig vet hur mycket jag tycker om muntliga saker, speciellt på engelska. men det gick bra trots allt och jag är faktiskt nöjd!
forsättningen av min bra-dag tilllbringade jag med att åka till blodcentralen för att fylla i papper om att bli blodgivare och lämnade också några prover för att kolla om jag är frisk.
sen hämtade jag saw filmen hos anton för att jag ska analysera den på svenskan. och jag har även sett den nu ikväll också, fan vad bra jag är.
sen när jag och mattias var på maxi såg vi några tjejer som han tyckte han kände igen så vi planerade att stalka dem. men när vi kom ikapp dem så såg han att det inte var den han trodde att det var genom att glo asmycket. det var roligt.
nu ska jag sova typ

Kommentarer
Postat av: Peter

ni är konstiga som stalkar främmande tjejer.

2009-05-12 @ 21:38:42
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0