YOU MAKE MY HEAD SPIN RIGHT ROUND ROUND

MVG- på NP i sv B, skriftliga delen, wohoo! kommer jag att fixa mvg i den kursen? to be continued...

iallafall så var jag sjukt trött idag med. konstigt.... dagen har iaf vart slapp, och imorgon ska vi ut på stan och göra en "livelabb". det ska bli intressant.
sen så tror jga att jag håller på att bli sjuk. och det är verkligen inte lägligt. har massa prov som ska göras, och jag vill inte ha kvar dom till hösten eller något sånt.
BLÄ men nu ska jag gå och lägga mig i sängen med matteboken
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer få MVG i svenska B :)

bli frisk!

2009-05-12 @ 22:09:40
URL: http://automatickid.blogg.se/
Postat av: Johannes

Congratzz...



hmm.. svenska är kass, men inte överdrivet jobbigt som ämne vilket är tur...!

sjläv fick jag VG, och jag tror jag kommer få VG i kursen, men jag håller tummarna för dig!!



Lycka till med håret btw :/ xP

2009-05-13 @ 14:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0