NU NI SKA NI FÅ SE

Nä, nu ska det bli ordning med det här med att blogga!

Jag hade tänkt lägga ut bilder på min lägenhet, men har inte tagit några än. Dessutom har jag inga gardiner än. Så det får bli senare. På jobbet går det jättebra! Har hur bra arbetskamrater som helst! Imorgonkväll och natt ska jag gå introduktion till natten, så ikväll ska jag försöka vara vaken så länge som möjligt så jag ställer om mig lite iallafall.

Idag har jag vart ute med min moster, hennes man och en kompis till dom och plockat blåbär. Så nu har jag precis bakat blåbärskakor. Blev skitgott!


Utsikt från Galtis

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du skriver igen =D

2010-08-24 @ 19:48:39
URL: http://rymdgubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2010-08-29 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0