BARNVAKT

Jag lever fortfarande. Igår var vi till Texas, i staden Dallas. Där var vi i Forth Worth, typ som gamla delen. Såg ut som i westerfilmer, och många gick runt i cowboyhatt och sa "Howdy". Var ett jättemysigt område. Sedan åkte vi till ett shoppingcenter och handlade. Hittade bland annat en kjol, leggings och lite annat. Jag fick vara kartläsare medans Marias mamma körde. Var ca 5 filig motorväg på en del ställen, så det var hjärtattack ett antal gånger om. 
Just nu är vi ensamma med barnen, Sarah är i Las Vegas och Sofia är i Indiana. Så vi ska passa dom till torsdag. Undrar hur de ska gå, 4 vilda pojkar, med vi svenska galningar. Vi har också bokat biljetter till San Fransisco, där ska vi åka till Alcatraz och se det. Vi hade även tänkt att se Golden Gate Bridge. Sedan ska vi hyra en bil och åka till Los Angeles. Vi hade även tänkt att åka till Las Vegas över dagen. Sen har vi bokat hembiljetter från LA. Ser framemot det! 
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig! Klockan är 10.41 pm här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0