GARDINER

Idag har jag gjort massor! Jobbade 7-12. När jag kom hem var mattläggaren som skulle fixa badrummet här, så nu är det färdigt (hoppas bara han kommer och sätter upp det han har rivit ner). När han var här så kände jag mig lite ivägen, så jag åkte till Bea och var med henne ett tag. Vi for på Ica och hämtade ut min kameraladdare som hade kommit, sedan åkte vi på Martins för hon skulle köpa tapetklister. Kikade på lite gardiner, och där fick man låna hem dom och prova. Gjorde det, och köpte ett par sen. Nu behöver dom bara fållas upp (hade tänkt att Kattis skulle få göra det åt mig..) och köpas en ny gardinstång!

Imorgon så var det tänkt att jag skulle jobba 8-17, men ska istället jobba 8-12, och sedan natten (vilket innebär 21-07) samma dygn... känns lite tugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0