HELGEN

I helgen har jag varit hemma och hälsat på familjen och kompisar. På fredagkvällen blev det så att jag och Maria for ut på sommardroskan som hade öppet för sista kvällen för säsongen. Var superskoj! Sov sedan hos henne och på lördagen bokade vi biljetterna till USA. Något som jag har funderat på nu är hur fan jag ska lyckas hitta på flygplatserna i New York och Chicago. Och behöver man flytta över väskorna, eller behöver man inte ens tänka på dom?

Iallafall, idag är jag ledig och Kattis har precis vart och hälsat på mig nu innan hon började jobba. Bjöd på blåbärskaka och kaffe. Hon såg nöjd ut när hon for så antar dom fick godkänt. Igår var jag på stickjunta med några jobbarkompisar och det var faktiskt väldigt kul! Vi fikade, stickade och babblade.


Kommentarer
Postat av: Anna

gud, skiter jag eller vad håller jag på med?:S:o

2010-09-21 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0