MYCKET SOM SKA GÖRAS

Håller på att fixa här hemma nu innan jag åker. Det som behövs göras är:

- Städa
- Tvätta
- Städa och rensa ur kylen
- Packa (och komma ihåg ALLT)
- Laga mat och frysa in så man inte behöver ställa sig och laga mat de första man gör när man kommer hem
- Växla pengar (måste kommas ihåg att göras på måndag då jag är i umeå)
- Betala räkningar

Nu är det bara några dagars jobb kvar. Ikväll, fre-sön. Direkt efter jobbet åker jag hem till Umeå. Sedan på måndagen måste jag växla pengar, betala räkningarna osv. Sedan på kvällen åker jag till Stockholm! Kom på nu att jag måste boka ett hotellrum på Arlanda. Tisdagmorgon åker jag mot USA. Hade tänkt att skicka en massa vykort till er hemma i Sverige.

Har glömt att berätta att jag hade besök i helgen! Var skitskoj! Vi var och festade på elevhemmet här i Arjeplog, och sedan drog vi till Harrys.

Men nu ska jag återgå till tvättningen och städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0